Блог учителя Смолинской Оксаны Александровны

Статистика переглядів

Дистанційне навчання: індивідуальне (сімейне)

18.05.2020

Контрольна робота

 із зарубіжної літератури
для учня 5-Б класу
Шовкуна Олександра
Повторіть теми:
- Роальд Даал «Чарлі і шоколадна фабрика»; (сторінки у підручнику 268-275)
- Туве Янсон «Комета прилітає»; (сторінки у підручнику 276-284)
-Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». (сторінки у підручнику 285-288)Перейти до підручника

Виконайте тест за    ПОСИЛАННЯМ     до  22 травня.


Контрольна робота

 з російської мови
для учня 7-В класу
Банного Юрія
Інтерактивний диктинт
Вставте, де потрібно, букви та розділові знаки.

Диктант по русскому языку. 7 класс.
Бажаю успіхівJ





08.05.2020

Підготовка до контрольної роботи 2 із зарубіжної літератури

для учня 5-Б класу     Шовкуна Олександра

1. Яку національну літературу представляє Туве Янсон?
2. Хто такі мумі-тролі?
3. Назвіть головних персонажів повісті про мумі-тролів.
4. Які життєві факти вплинули на творчість Роальда Дала?
5. Яка проблема піднімається у творі «Чарлі і шоколадна фабрика»?
6. Підготуйте інформацію про життя Пауля Маара.
7. Хто такий Суботик?
8. Що у творі «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу» є фантастичним та реальним?

Підготуватися до контрольної роботи 2 можна за підручником



Підготовка до контрольної роботи 2 з російської мови

для учня 7-В класу      Банного Юрія

1. Что такое наречие?

2. Степени сравнения наречий.

3. Способы образования наречий.

4. Правописание наречий.
5. Служебные части речи. Предлог. Правописание предлогов.
6. Служебные части речи. Союз. Правописание союзов.
7. Служебные части речи. Частица. Правописание частиц.
Підготуватися до контрольної роботи 2 можна за підручником (стор.137-186)


Підготовка до контрольної роботи 2 з літератури

для учня 7-В класу      Банного Юрія
1. Життя і творчість Олександра Гріна.
2. Жанр твору «Пурпурові вітрила» О.Гріна.
3. Головні образи твору «Пурпурові вітрила».
4. Символи твору О.Гріна.
5. Життя та творчість Айзека Азімова.
6. До якого різновиду літератури належить оповідання «Фах»?
7. Проблеми твору «Фах».
8. Образ головного героя.
Підготуватися до контрольної роботи 2 можна за підручником (стор. 260-297)
Перейти до підручника




25.03 2020.

Контрольна робота 1

 із зарубіжної літератури
для учня 5-Б класу
Шовкуна Олександра.

Перейдіть  за посиланням  та відповіді надішліть на мою електронну адресу oksanapelih@ukr.net

Контрольна робота 1

з російської мови
для учня 7-В класу
Банного Юрия

Перейдіть за посиланням  та відповіді надішліть на мою електронну адресу oksanapelih@ukr.net

Контрольна робота 1

з літератури
для учня 7-В класу
Банного Юрия

Відповісти на питання тесту та надіслати на електронну адресуoksanapelih@ukr.net
1.    Действие повести "Тарас Бульба" происходит:
 а) в Польше; б) на Украине; в) в России.
2.     Тема повести:
 а) героическая борьба украинского народа с польской шляхтой; б) история семьи Тараса Бульбы; в) быт и нравы Запорожской Сечи.
3.     Повесть написана в стиле: 
а) эпического сказа; б) семейной хроники; в) исторического исследования. 
4.     Повесть Гоголя можно назвать героической, потому что:
 а) Тарас Бульба — настоящий герой; б) она повествует о борьбе украинцев против польской шляхты; в) в ней рассказывается история обычной семьи.
5.      Как называет Гоголь Запорожскую Сечь?
 а) родительский дом; б) гнездо; в) нора. 
6.     В ответ на предательство Андрия Тарас Бульба: 
а) отпустил его; б) убил его; в) проклял его.
7.     Назовите причину, из-за которой Андрий совершил предательство:
 а) желание славы; б) месть; в) любовь.
8.    “Выносил все терзания и пытки, как исполин. Ни крика, ни стона не было слышно даже тогда, когда стали перебивать ему... кости...” — это портрет:
 а) Тараса Бульбы; б) Остапа;  в) атамана Кукубенко.
9.     Кому принадлежат выражения: “Терпи козак, — атаманом будешь!”, “Есть ещё порох в пороховницах!”?
 а) Тарасу Бульбе; б) Остапу; в) куренному атаману
10.   Что не захотел оставить Тарас Бульба на земле вражеской и потому попал в плен?
 а) саблю; б) медальон; в) курительную трубку.
11.  “Да разве найдутся такие огни, муки и такая сила, которая бы пересилила русскую силу!” Эти слова в повести сказаны в связи с гибелью:
 а) Мосии Шило; б) Остапа; в) Тараса.
12.   Смысл жизни для старого Тараса состоит:
 а) в воспитании достойных сыновей; б) в поддержании традиций Запорожской Сечи; в) в защите родной земли. 
13.  Героев-запорожцев с былинными богатырями роднит:
 а) борьба за свободу и независимость Родины; б) физическая сила; в) стремление к славе.