Блог учителя Смолинской Оксаны Александровны

Статистика переглядів

Індивідуальне навчання: Єрьоменко Максим, 9-Б

05.11.2020 (зарубіжна література)
Тема: "Життя та творчість Ернеста Теодора Амадея Гофмана"
1. Перегляньте відеоурок
2. Складіть анкету письменника (письмово).
3. Прочитайте повість-казку "Крихітка Цахес"






22.05.2020 (література)
Контрольна робота за темою «Творчість Г.Белля, П. Коельо»

Бажаю успіхівJ


18.05.2020 (російська мова)
Контрольна робота
Інтерактивний диктант з граматичним завданням
1. Вставте, де потрібно, пропущені букви та розділові знаки.

2. Виконайте синтаксичний розбір речення.




13.05.2020 (література)
Тема: «П. Коельо «Алхімік» .Образ головного героя.»
1. Усно дайте відповіді на питання:
 --Які враження у вас склалися про твір П. Коельо?
-- Який цей твір за жанром? Свою думку доведіть.
-- Які риси постмодернізму ви помітили в «Алхіміку»?
--Розкажіть про сюжетну лінію твору.
--Охарактеризуйте образ головного героя повісті іспанського пастуха Сантьяго.
--Які моральні уроки містить книга, у чому її притчевість?
 --Прокоментуйте висловлювання П. Коельо:
«У кожного своє Особисте призначення в житті, і через це людина живе у світі…»
«Якщо ти чогось бажаєш, то Всесвіт сприятиме тому, щоб твоє бажання здійснилося…»
«Кожному дається дар: можливість вибору. Тому, хто не використав цей дар, він стає прокляттям,— інші будуть завжди обирати за нього…»
«Усе, що відбувається в теперішньому, впливає на майбутнє та є спокутою минулого».
2. Підготуйтесь до контрольної роботи за темами:
- Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

-Пауло Коельо «Алхімік»




08.05.2020 (російська мова)
Тема: «Склад слова. Словотворення. Частини мови»
 1. Перегляньте відеоуроки
2. Повторіть теми за підручником (стор.185-192) Перейти до підручника
3. Виконайте тренувальні вправи 226(ІІ), 234 за підручником.
4. Перевірте свої знання




06.05.2020 (література)

Тема: «Пауло Коельо. Відомості про письменника. Повість «Алхімік» як запрошення читача до внутрішнього діалогу, до самопізнання. Гуманізм, філософський та виховний напрям твору»
 Пауло Коельо – це феномен.
Феномен не потрібно пояснювати.
 Його можна лише спостерігати.
 Пауло Рокко, видавець П.Коельо


1. Познайомтесь з життям та творчістю Пауло Коельо, переглянувши відеоматеріал або за підручником (стор. 329-337)



2. Прочитайте повість «Алхімік» П.Коельо.

29.04.2020 (література)


Тема: «Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Символіка та форма твору. Образ головного героя. Художні деталі»

1. Опрацюйте матеріал

Війна у творах Белля - це війна переможених. Він зображує її останній період - період відступу і поразки. Проте, так само, як і Ремарка і Хемінгуея, Белля цікавила людина на війні.

В основі сюжету - поступове впізнання молодим пораненим солдатом гімназії, в якій він навчався вісім років і залишив три місяці тому.

За жанром - це оповідання. Вважається, що воно - зразок психологічної прози, бо:

- багато роздумів героя про сенс життя в композиції оповідання;

- розповідь ведеться від 1-ої особи;

- принцип контрасту;

- в основі оповідання - процес впізнання героєм власної гімназії (минуле) і усвідомлення свого подальшого життя;
- психологічні деталі (таблиця з іменами полеглих, запис на дошці);
- психологічна символіка;
- повна відсутність авторської характеристики героя.
Особливості композиції оповідання
1. Г. Белль дещо незвично побудував сюжет, щоб персонажі мали змогу розкритися перед читачами самі, без авторських тлумачень.
2. У Г. Белля "я" приховано за собою різні людські характери і майже ніколи за ним не стояв сам письменник.
3. Дія у творі розгорталася або через діалоги героїв, або через їхні монологи, розповіді про події, свідками яких вони були.
4. Присутність автора завжди відчутна у думках героїв, куди він привів свої спостереження, роздуми.
5. Герой оповідання - лише жертва війни, бо жодних злочинів він не скоїв.
6. Оповідання побудовано у формі монологу, сповідального розкриття душі головного героя, при якому читач завжди чув більшою чи меншою мірою голос самого автора.
Досить дивний і незрозумілий, на перший погляд, заголовок, від якого віяло античністю. Ця фраза - початок давньогрецького двовірша-епітафії про битву у Фе-рмопільській ущелині, де, захищаючи батьківщину, загинули спартанські воїни царя Леоніда. Вона звучала так: "Перекажи, подорожній, македонцям, що вкупі мертві ми тут лежимо, вірні їм даним словом". її автором був Сімонід Кеоський Ці рядки були відомі ще за часів Шиллера, який зробив переклад згаданого вище вірша. Відтоді, як Німеччина стала імперією, вона ототожнювала себе з гармонійною античністю. Служіння імперії освячувалося ідеєю справедливості воєн, до яких школа готувала німецьких юнаків, хоча ці війни могли бути тільки грабіжницькими. Вірш про битву під Фермопілами - давня формула подвигу у справедливій війні. Саме в такому дусі виховувалася німецька молодь перед Другою світовою війною та під час її ведення. Ключова фраза не випадково появляється на дошці німецької гімназії, вона відбила суть системи виховання у тогочасній Німеччині, побудованій на зарозумілості та обмані.
Головна проблема твору - "людина на війні", людина звичайна, проста, рядова. Белль ніби навмисне не дав своєму героєві імені, позбавив його виразних індивідуальних ознак, підкресливши індивідуальний характер образу.
Герой, потрапивши у свою рідну гімназію, спочатку не впізнав її. Цей процес відбувається ніби в кілька етапів - від впізнання очима до впізнання серцем.
Перший етап. Пораненого героя занесли до гімназії, де тепер розташований пункт медичної допомоги, пронесли через перший поверх, сходовий майданчик, другий поверх, де були зали для малювання. Герой нічого не відчував. Він двічі запитав, в якому тепер вони місці і став свідком того, як мертвих солдатів відділяли від живих, розміщували десь у підвалах школи. Через деякий час він спостерігав, як тих, які потрапили до живих, невдовзі спускали вниз - тобто до мертвих. Підвал школи перетворився на трупарню. Отже, школа - дім дитинства, радощів, сміху і школа - "мертвий дім", трупарня. Це жахливе перетворення не-випадкове. Школа, яка готувала учнів до смерті всією системою виховання, мала стати трупарнею.
Другий етап. "Серце в мені не озивалося" - констатував герой оповідання навіть тоді, коли побачив дуже важливу прикмету: над дверима зали для малювання висів колись хрест, тоді ще гімназія звалася школою святого Хоми. І скільки його не замальовували, слід все одно залишився.
Третій етап. Солдата поклали на операційний стіл. І раптом за плечима лікаря на дошці герой побачив щось таке, від чого вперше, відколи він перебував у цьому "мертвому домі", його серце озвалося. На дошці був напис, зроблений його рукою. Ця кульмінація оповідання, кульмінація впізнання, вона мала місце у фіналі твору і зосереджена у вислові, "який нам звеліли тоді написати, в тім безнадійному житті, яке скінчилося всього три місяці тому...". Момент впізнання в оповіданні співпав з моментом усвідомлення героєм того, що з ним сталося: у нього не було обох рук і правої ноги. Ось чим закінчилася система виховання, яку встановили "вони" в гімназії святого Хоми (християнській гімназії, один із постулатів якої напевно був як у біблійній заповіді: "Не вбий!").
2. Перевірте свої знання.


24.04.2020 (російська мова)

Тема: "Лексикологія. Фразеологія"

Опрацювати тему за підручником (стор. 181-184)
Виконати вправи 218, 220 (письмово)




22.04.2020 (література)

Тема: «Література ХХ- початку ХХІ ст. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»



1. Переглянути відеоурок.
2. Ознайомитися з темою за підручником (ст.303-312) Перейти до підручника 
3. Прочитати оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Г.Белля.
4. Скласти анкету оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Г.Белля  (письмово).
1. Жанр:
2. Тема:
3: Місце подій:
4. Сюжет:
5. Головний герой:
6. Форма розповіді:
7. Художні засоби:
8. Ідея:
9. Проблеми:
10. Символіка:


Відповіді надіслати на електронну адресу oksanapelih@ukr.net


17.04.2020 (російська мова)

Тема: "Фонетика .Графіка. Орфографія. Орфоепія".
Опрацювати тему за підручником (стор. 177-180)
Виконати вправи 208(усно), 210(письмово).



15.04.2020 (література)

Тема: « Контрольна робота за темою «Творчість М.В.Гоголя, Гі де Мопасана»
1.  Повторити навчальний матеріал за підручником (ст. 283-300)
2. Виконати тест за ПОСИЛАННЯМ до 20.00 год.
Код доступу 466702




10.04.2020 (російська мова)

Тема: "Контрольна робота за темою ""Складні речення з різними видами зв'язку між частинами"
 Пройти тестування за посиланнямв полі доступу від вчителя прописуйте 137643 , своє прізвище та ім`я. 


08.04.2020 (література)

Тема: «Гі де Мопассан «Місячне світло».  Новела «Місячне світло» як гімн коханню. Художнє зображення змін головного героя. Композиція та сенс назви твору»
1.Ознайомитися з презентацією
https://www.slideshare.net/SnezhanaP10/ss-54658807

2.Аналітична робота з текстом новели:
-         Новелу «Місячне світло» часто називають «гімном любові». Використовуючи текст, підтвердьте або спростуйте цю точку зору.

-         Охарактеризуйте абата Маріньяно. Які зміни відбуваються в його душі?

3.Відповіді надсилайте на електронну адресу oksanapelih@ukr.net




27.03.2020 (російська мова)

Тема: "Розвиток зв'язного мовлення. Тези наукової та науково-популярної статті"
1.Переглянути відеоматеріал.
2. Ознайомитися з темою за підручником.
3. Написати тези до будь-якої статті улюбленого підручника або журналу

 та надіслати на електронну пошту oksanapelih@ukr.net




25.03.2020 (література)

Розвиток зв'язного мовлення.
Тема:"Написання есе по самостійно прочитанному твору"
Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис)  прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.
Пам’ятайте! Обираючи жанр есе, ви можете дозволити собі бути суб’єктивними, зосередитися на частковому, а не на головному, висловлювати спірні міркування, наводячи мінімум доказів, але, з іншого боку, саме це може бути і небезпечним — уявна легкість — пиши собі, як бажаєш. Але зовсім не факт, що ваш твір вийде оригінальним та цікавим.
Перш ніж обрати жанр есе, подумайте та переконайтесь у тому, що вам є що сказати.
Стиль есе вирізняється:
·                    афористичністю;
·                    образністю;
·                    парадоксальністю.
Для есе характерне використання численних засобів художньої виразності:
·                    символи;
·                    метафори;
·                    порівняння;
·                    алегоричні і притчові образи.
Для передачі особового сприйняття автору есе необхідно:
·                    використовувати всілякі асоціації;
·                    проводити паралелі;
·                    добирати аналогії.
Есе буде цікавим, якщо в ньому будуть присутні:
·                    непередбачувані(парадоксальні) висновки;
·                    несподівані повороти;
·                    цікаві зчеплення.
1.Переглянути відеоматеріал.
2. Опрацювати теорію.
3. Вибрати книгу, яку ви самостійно прочитали.
4. Написати есе та надіслати мені на електронну адресу oksanapelih@ukr.net




20.03.2020 (російська мова)

Тема "Складні речення з різними видами зв'язку між частинами"

Опрацювати параграфи 32, зробити конспект теорії, виконати вправу 190.



18.03.2020 (література)

Тема: "Повість "Шинель" М.Гоголя"
Прочитати повість "Шинель"
 Дати характеристику головного героя (письмово)




13.03.2020 (російська мова)

Тема "Складні речення з різними видами зв'язку між частинами".
Опрацювати параграфи 31.
Виконати онлайн-вправу